środa, 22 kwietnia 2015

Pomoce w walce z dodatkowymi kilogramami!

 Jak przed każdym latem staje przed lustrem i zastanawiam jak to się stało, że znów wyskoczyła na moim brzuchu jakaś fałdka, a cellulit na nogach radośnie podryguje. Bogatsza o stare doświadczenia znów wypowiadam mu walkę, jednak wiadomo, że raźniej w grupie wiec dziś przedstawiam wam moich pomocników w diecie i treningu!
dieta przed latem




Dieta

1. Aplikacja Fat Secret

Nazwa brzmi trochę przerażająco jednak jest to bardzo przydatna aplikacja w walce z dodatkowymi kilogramami.
Na początku podajemy nasz wiek, wzrost, wagę, płeć, to jaki mamy cel diety(przytyć, utrzymać czy zrzucić wagę) oraz to jak aktywni jesteśmy. wtedy aplikacja oblicza dla nas optymalną liczbę kalorii które powinniśmy zjeść.
Potem już tylko musimy tu zapisać wszystko co jemy danego dnia i nie pomijać żadnej szybkiej przekąski. Żywność możemy wybrać z bazy już istniejących przepisów lub dodać sami, jednak wtedy musimy podaj jej kaloryczność oraz inne parametry, które mierzy aplikacja.
Uważam, że ta aplikacja bardzo motywuje szczególnie jeśli już wykorzystaliśmy nasz dzienny limit, a marzy nam się wieczorem batonik to jakoś powstrzymuje mnie osobiście to, że nie chce zobaczyć, że wyrobiłam  120% normy :)
aplikacja do liczenia kalorii


2. Strona internetowa Ile waży

To mój nieodłączny dodatek do aplikacji o której była mowa. Nie posiadam wagi kuchennej dlatego jeśli nie umiem ustalić ile coś waży zawsze sprawdzam to tam. Baza produktów jest tak duża, że jestem pewna, że znajdziecie tam to czego szukacie!
wazenie bez wagi

3. Aplikacja Water Your Body

Jak wiadomo na diecie bardzo ważne jest picie odpowiedniej ilości wody, jeśli nie jesteście pewni czy udaje wam się to zadanie warto posiadać aplikacje która wam wszystko podliczy.
Standardowo wystarczy podać swoją wagę oraz to czy aktualnie jest ciepło lub czy wykonujemy dużo ćwiczeń.
Nie byłam przekonana do tej aplikacji, gdy ją ściągnęłam byłam pewna że piję tak dużo wody, że nie potrzebuję czegoś takiego i jakie było moje zdziwienie gdy wyrobiłam jedynie 60% normy.
Przez parę następnych dni próbowałam zrobić 100% czułam się wtedy trochę jak galaretka, przepełniona tą wodą jednak małymi kroczkami doszłam do celu i czuje, że mój metabolizm zdecydowanie przyśpieszył. Koniecznie chociaż wypróbujcie ją chociaż przez jeden dzień, żeby się sprawdzić ;)
aplikacja picie wody

Trening

   1. Aplikacja Endomondo

Myślę, że tutaj nie będę oryginalna polecając wam jedna z najpopularniejszych aplikacji tego typu, ale ona jest świetna, duża ilość dyscyplin do wyboru, pomiar tępa, czasu i dystansu. Czego chcieć więcej?

   3.Wyzwania znalezione w internecie

W internecie znajdziecie dużo różnych wyzwań do zrobienia warto z nich skorzystać i odznaczać po kolei zrobione treningi, to bardzo motywuje. Znajdziecie ich dużo na stronie Zszywka lub poprostu wpisując słowo "wyzwanie" w google.

    4. Strona internetowa YouTube

Myślę, że tu też nie ma nad czym się rozwodzić, na stronie znajdziecie całą masę treningów do zrobienia samodzielnie w domu do najpopularniejszych oczywiście należą Mel B, Tiffany Rothe, lub ktoś z naszego podwórka jak Ewa Chodakowska, Natalia Gacka lub Anna Lewandowska.
trening w domu


Mierzenie celów

Kiedy wykonamy już te wszystkie treningi i odmówimy sobie kilku batoników warto sprawdzić po było nam tyle zachodu.
Moja ulubiona forma to tabelki!
To moja ulubiona forma, teraz korzystam z zrobionej przeze mnie. Z lewej strony mam wagę oraz wymiary przed rozpoczęciem tej całej operacji, potem zrobiłam kratki gdzie wpisuje jak mi wychodzi odmawianie sobie fastfoodów, ilość zjedzonych kalorii i w ostatniej kolumnie wpisuje jaki trening zrobiłam, Po prawej czeka kolejna część do uzupełnienia efektów jakie udało mi się osiągnąć!
 Dziś jestem równo w połowie, są już widoczne efekty, tak więc trzymajcie za mnie kciuki i bierzcie się do pracy. Do wakacji jeszcze ponad miesiąc więc jeśli zaczniecie już teraz to zdążycie zadziwić jeszcze waszych znajomych waszym nowym ciałem w bikini lub kusych spodenkach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz