czwartek, 8 maja 2014

Lakiery i szminki. Rossmann promocja -49%!

Dziś chciałabym wam pokazać co kupiłam i co polecam kupić na trzecim tygodniu promocji w Rossmannie. Polujemy teraz na produkty do ust i paznokci, mamy czas do 11 maja.
co kupić na wyprzedaży


Pierwszy rzecz to top coat i baza w jednym z Sally Hansen- Duble Duty. Nie mogę powiedzieć zbyt wile ponieważ dopiero co go kupiłam, z tego co zauważyłam ładnie nabłyszcza paznokcie, ale dość długo schnie.


Top coat
Jego cena to 19.99, w promocji 10.19

Następny w kolejce jest matowy top coat z Lovely. Przedłuża on trwałość manicuru, szybko schnie i przy tym nie zmienia koloru lakieru bazowego. Jedyne na co trzeba uważać to, aby dokładnie pokryć wszystkie miejsca bo błyszczące prześwity wyglądają nie estetycznie.

Matowy top coat

Kolejna nowość w mojej kolekcji- matowy top coat z brokatem z Wibo. Daje piękny efekt jakby łusek, niestety nie udało mi się tego dobrze uchwycić, fioletowy odcień z buteleczki nie jest widoczny na paznokciu. Na zdjęciu pomalowany jest na granatowym lakierze z Rimella o którym więcej na dole.

top coat matowy z brokatem
Jego cena to 6.99, w promocji 3.56
Mój pierwszy i jedyny base coat (pomijając ten dopiero kupiony). sprawdza się w tej roli idealnie. Moje paznokcie rosną po nim jak na drożdżach i są zdrowe. Jednak uważajcie na niego, bo ma on równie wiele zwolenniczek co przeciwniczek.

Odżywka do paznokci

Teraz pora na coś kolorowego. Kultowe już chyba lakiery z Sally Hansen. Maja wiele kolorów, długo trzymają się na paznokciach i szybko schną. Myślę, że warto się na nie skusić szczególnie na promocji. 

Dobry lakier do paznokci


Uwielbiam te lakiery z Rimella, są dostępne w wielu kolorach,maja wygodny pędzelek dzięki któremu pomalujemy idealnie paznokcie w trzech ruchach i co najważniejsze bardzo szybko schną i długo utrzymują się na paznokciach.
Dobry lakier do paznokci
Jego cena to 10.99, w promocji 5.60
Teraz produkt nie tyle do malowania co do zdobienia paznokci. Używałam wcześniej do tego celu główek od zwykłych metalowych szpilek, dobrze się sprawdzały ale to narzędzie daje jeszcze większy komfort, dobrze trzyma się je w ręku i ma dwie rożnej wielkości końcówki. Myślę ze jeśli ktoś lubi zdobić paznokcie to urządzenie może być przydatne.
Jego cena to 8.49, w promocji 4.33

Przyszła i kolej na szminki. Nie mam ich zbyt wiele z tych-dostępnych w Rossmanie tylko dwie.

Dobre szminki

Pierwsza z nich to eliksir z Wibo. Niestety ani szminka ani opakowanie nie jest zbyt trwale, mimo wszystko jest bardzo fajna. Ma miłą konsystencję balsamu, a na ustach daje piękny błyszczący efekt, jej kolor jest dość wyraźnie widoczny. Moja ma odcień różu barbie to kolor 001:)

Szminka jak Chanel

Ostatni z moich Rossmannowskich nabytków to szminka Rimell Lasting Finnish Matte by Kate. Ma piękny naturalny odcień i matowe wykończenie. Miałam ją na razie tylko raz na około 4h i wytrzymała nienaruszona. Myślę ze  to dobry znak.


Matowa szminka
Jej cena to 20.49, w promocji 10.45

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz