sobota, 25 kwietnia 2015

Kosmetyki do twarzy, które warto kupić w Rossmannie.

Jak co roku w okolicach maja mamy w drogeriach wielkie wyprzedaże. Jeśli zastanawiacie się co warto kupić w Rossmannie to zapraszam do czytania i oglądania.
dobre kosmetyki

Podkłady

Z dostępnych w Rossmannie mogę wam polecić dwa. Oba są dobrze kryjące i gęste. Rimmel Match Perfection w kolorze 200 Soft Beige używam latem, Revlon Color Stay w kolorze 150 Buff przez resztę roku i muszę powiedzieć, że jest to mój totalny ulubieniec to już moja 4 buteleczka i na pewno nie ostatnia!


Rozświetlacz

Myślę, że o tym produkcie słyszeli już wszyscy i trudno się dziwić. Wibo Diamond Illuminator jest świetny, daje raczej delikatne rozświetlenie za to efekt można stopniować. Ładnie stapia się z cerą i odbija światło bez tandetnych drobinek.

Korektory

Rimmel Lasting Finish o numerze 010 Porcelain i Loreal True Match o numerze 1 Ivory to moje nowe nabytki. Pierwszy z nich jest bardzo kremowy i ma ładny naturalny kolor jego krycie oceniam na średnie, za to drugi z nich ma mocniejsze krycie jednak jest naprawdę bardzo żółty, więc może to niektórym przeszkadzać.


Pudry

Oba z tych pudrów to również efekt wyprzedaży. Puder sypki z Bourjois w kolorze Peach kupiłam z myślą o matowieniu całej twarzy, słyszałam o nim wiele dobrego więc jestem prawie pewna, że dobrze mi się sprawdzi. Kompakt z Bell kupiłam z myślą o okolicy pod oczami, jest on dość mocno kryjący i jasny.


Macie może jakieś swoje typy? Bardzo chętnie o nich poczytam i być może uda mi się dorwać coś jeszcze na tej przecenie.
Możecie też dać znać czy chcecie moje typy z Natury co prawda promocja dobiega tam końca, ale może przyda się na przyszłość :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz