niedziela, 14 grudnia 2014

Dziewczyna wchodzi do baru- książka w której sama decydujesz w którą stronę pójdziesz!

książka interaktywna
 Książkę ,, Dziewczyna wchodzi do baru'' kupiłam zachęcona wieloma pozytywnymi recenzjami w internecie oraz promocją w księgarni :)

W trakcie jej czytanie wcielamy się w role, tak zostajemy jej glowna bohaterka. Nasza koleżanka nas wystawia a my idziemy na łowy do baru same. Możemy tam poznać bliżej tajemniczego i seksownego pana w średnim wieku, przystojnego młodego barmana, gwiazdę rocka, jego ochroniarza, znanego fotografa lub tajemnicza piękną kobietę.
Opcji jest wiele każda decyzja odsyła nas na którąś z następnych stron. Ja przeczytałam parę z tych historii i jeśli nie chcemy by opowieść skończyła się zbyt szybko pójściem do domu zazwyczaj kończy się seksem. No i wlanie w tym momencie się zawiodłam, przeczytałam parę recenzji i jakoś nie przyswoiłam sobie, że jest to opowieść erotyczna. Chociaż może źle wybierałam?
Książkę ta bym raczej określiła jako zbiór historyjek które da się przeczytać w maksymalnie 15min. Dzięki temu tego wieczoru nie przepuścimy żadnej okazji, bo możemy sprawdzić co się stanie jeśli wybierzemy inna opcję :)
Myślę że ta książka to ciekawa innowacja, jednak chyba wolę pozostać przy jednym wątku w fabule  książki, który będzie się ciągnął przez wszystkie strony.
Co wy myślicie o takiej propozycji, podoba wam się czy tak jak ja wolicie klasyczne książki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz